Saha Ekipleri için kritik 10 satış becerisi
Saha satış ekibine yeni bir üye kazandırmak, doğru ekibi aynı hedefler etrafında birleştirmek oldukça zor. Bu aynı zamanda başarının anahtarı olduğu gibi, arzulanan kurum kültürünün gelişimi, beslenmesi için de hayli önem taşıyan bir konu. En [...]
Sahada Daha Etkin Olmanın 4 yolu
Perakende pazarı gün günden büyürken aslında, bir yandan her gün yeni rakiplerle pastanın küçüldüğünü söylemek mümkün. Bu durumda sektörün her oyuncusu kendi stratejisini geliştirmek için plan programını sahaya sürse de FieldPie olarak, saha ekibinizden daha [...]
FMCG kanalı çalışanlarına özel: Rafta kazanmanın 4 yolu
Retail pazarı ve FMCG’de sonucu belirleyen, rafta kazanmaktır. Eğer rakiplerinizden daha iyi konumlanmayı, stok dışı ürünleri azaltmayı, daha fazla raf sahibi olmayı ve raflarınızı verimli kullanmayı başarırsanız; rafta kazanmış olursunuz. Saha ekibiniz, müşterilerle ve [...]
Sahada sorumluluğu geliştirmenin 3 yolu
Saha ekip yöneticileri için en temel zorluklardan biri saha ekipleriyle karşılıklı güvene dayanan bir iletişim kültürü oluşturmaktır. Sürekli sahada olan teknik servis, satış, FMCG ekiplerinizin, lokasyon itibarıyla nerede olduğunu bilmek ekip yöneticisinin ilk sorumluluklarından birisidir. [...]
6 Maddede Mobil Saha Ekibiniz için Yapılacak ve Yapılmayacaklar Listesi
Her geçen gün, sahada çalışma başlatan, sahaya inmesi gerektiğini fark eden sektör sayısı artmakta. Bu ihtiyacın fark edilmesiyle birlikte saha çalışması yürütmek için 360 derece kapsamlı bir sistem sahibi olma şartı da önem kazanıyor. Perakende, [...]
Saha Pazarlamasında Uzaktan Efektif Yönetim Mümkün mü?
Saha Pazarlaması yapan firmalar, etkin bir pazarlama planı ve ekip seçimine güvenirler. Saha pazarlaması ekipleri, sahada çalışan yani sürekli hareket halinde olan mobil ekiplerdir. Bu ekipler, işletmenin sahadaki yüzü olmalarının yanı sıra; sahadaki satış ve [...]